کد شما در این بخش

اولین رویداد همخوانی «پدر فرزندی» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی صبح ظهور، محسن جمالی «مدیر بنیاد فرهنگی صبح ظهور» اظهار داشت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر افزایش جمعیت و فرزندآوری و جلوگیری از پیری جمعیت و همچنین
ایجاد فضای شاد و جذاب در فضای خانواده، اولین رویداد همخوانی «پدر فرزندی» برگزار می‌شود.

وی گفت: این رویداد به مناسبت ۱۳ رجب و گرامیداشت روز پدر، از ولادت حضرت علی (ع) تا ولادت حضرت علی اکبر (ع) برگزار می‌شود.

مدیر بنیاد فرهنگی صبح ظهور در خصوص جوایز این رویداد تصریح کرد: به بهترین آثار ارسال شده به این رویداد، ۳۰ قطعه فرش متبرک حرم امام حسین (ع) و حرم امام رضا (ع) و ۱۰ جایزه ۵۰۰ هزار تومانی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به مشارکت کننده در این رویداد افزود: رویداد یادشده به همت بنیاد فرهنگی صبح ظهور و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، دانشگاه شهاب دانش و استودیو الغدیر در بستر پیام رسان آیگپ برگزار خواهد شد.

جمالی اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد، می‌بایست به سایت بنیاد فرهنگی صبح ظهور به نشانی اینترنتی www.s-zohor.ir مراجعه کنند و متن شعر و موزیک خام را دریافت و پدر و فرزند همراه با هم شعر مورد نظر را بخوانند و با توجه به توضیحات مندرج در سایت مذکور، اثر خود را ارسال کنندنمایند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توان با شماره ۰۹۱۲۵۵۱۷۰۵۷ ارتباط برقرار کرد.

لینک کوتاه : https://s-zohor.ir/?p=1443
  • 16019

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما،حتما بررسی و به مدیر مربوطه منتقل خواهد شد و پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.